Treballem conjuntament!

FEM UN CANVI

Aquí hi ha algunes formes en les quals podem col·laborar. Si t'agrada el que fem i vols donar-li suport, també pots fer donacions per aconseguir la nostra expansió.

Get Involved

Associacions & xarxes

Partnerships
L0124-FLA-20160926-3184.jpg

© Studio Livingness

Mitjançant les associacions amb altres entitats i xarxes, reunim diferents habilitats, recursos i parts interessades amb l'objectiu no sols de resoldre problemes, sinó també de descobrir les causes profundes d'aquests, observats en la societat actual.

Això ens permet comprendre i abordar problemes profundament arrelats que les organitzacions individuals, o fins i tot sectors sencers, no poden resoldre per si mateixos.

Per aquesta raó, treballem a nivell local, nacional i internacional amb associacions multisectorials que inclouen empreses, governs, ONG i altres grups comunitaris.

Voluntariat & experiència tècnica

IPP_2020_-1456.jpg