Projectes Internacionals

2019 - 2020
women-at-the-meeting-3810793.jpg
© Retha Ferguson

El dret de les dones a la pau i una vida lliure de violència, Colòmbia

Aquest projecte, finançat per l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament, liderat per la Plataforma Unitària Contra els Violències de Gènere i juntament amb la contrapart a Colòmbia Organització Femenina Popular, cerca la contribució a la construcció i enfortiment de lideratges polítics de les dones víctimes del conflicte en dues regions a Magdalena Medio, zona on la OFP treballa i al Cauca.

Feu clic aquí per llegir el projecte sencer
2015 - 2017
christina-wocintechchat-com-c5pRBXFhJgo-
© wocintechchat

Dones construint territoris de pau a Colòmbia des del seu empoderament i la seva acció política

Aquest projecte buscava empoderar a les dones colombianes de molt diversos perfils socials, ètnics i d'edat, totes elles titulars de drets, per a superar els alts nivells de discriminació existents al país a través d'un programa de capacitació en lideratge polític destinat a transformar-les en agents de canvi, enfortint les seves capacitats i secundant-les en el seu apoderament com a actores clau en el procés de consolidació de la pau territorial en curs al país. Aquest projecte va ser cofinançat per l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament.

Anchor 2
woman-wearing-black-eyeglasses-1239291.j
© Glenn R.

Treballant amb dones migrants joves a Colòmbia

L'objectiu d'aquest projecte va ser dur a terme un procés de reflexió i diagnòstic que va resultar en un procés de sensibilització de les societats peruana i colombiana sobre els corredors de migració interna al Perú (la regió Pier-Huancabamba) i Colòmbia (Tolima, Boyacá, Bogotà ) i el seu impacte en la vida de les joves indígenes així com els factors d'exclusió i discriminació presents en les seves comunitats i que afavoreixen el procés de migració de les joves indígenes del camp a la ciutat, culminant en un procés de defensa política respecte al Parlament Andí i les seves polítiques migratòries. Aquest projecte va ser cofinançat per l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament.

Feu clic aquí per veure el vídeo
Anchor 3