2019 - 2020

El dret de les dones a la pau i una vida lliure de violència, Colòmbia

Aquest projecte, finançat per l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament, liderat per la Plataforma Unitària Contra els Violències de Gènere i juntament amb la contrapart a Colòmbia Organització Femenina Popular, cerca la contribució a la construcció i enfortiment de lideratges polítics de les dones víctimes del conflicte en dues regions a Magdalena Medio, zona on la OFP treballa i al Cauca.

Entenent el lideratge per a la participació política com el conjunt de capacitats necessàries per a la participació de les dones en estructures de representació i de presa de decisions, la qual cosa permet exercir plenament el dret a la ciutadania i aporta a la governabilitat local, aquest projecte se centra en accions formatives, intercanvi d'experiències i suport a les dones líders en l'exercici de la seva participació política local.

women-at-the-meeting-3810793.jpg